Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Daugiau informacijos

Spausdinti

Kviečiame gyventojus aktyviai atnaujinti savo kontaktus ir pranešti, jei iki šiol nesulaukė mokėjimo pranešimų už atliekų tvarkymą

Laikinai sustabdome skolų išieškojimą už neapmokėtas atliekų tvarkymo paslaugas, suteiktas per pirmąjį šių metų ketvirtį.

Šį sprendimą priėmėme sulaukę dalies klientų pranešimų apie negautas sąskaitas bei priminimus apie įsiskolinimą elektroniniu būdu arba paštu.

Kviečiame klientus atnaujinti savo kontaktus ir pranešti, jei iki šiol negavo mokėjimo pranešimų.

„Aiškinamės konkrečius atvejus ir jų priežastis, kodėl dalis klientų negavo mūsų išsiųstų mokėjimo pranešimų, kuriuos pradėjome siųsti nuo šių metų vasario pabaigos, didžioji jų dalis buvo išsiųsta kovo mėnesį. Tiems, klientams, kurie yra atsisakę popierinių sąskaitų, mokėjimo pranešimus išsiuntėme elektroniniu paštu, nurodydami, kad sąskaitos yra pateiktos savitarnos svetainėje. Kitiems klientams siuntėme popierinius mokėjimo pranešimus į pašto dėžutes“, – sako VASA direktorė Justina Prunskienė.

Pasak jos, priežasčių, kodėl mokėjimo pranešimai nepasiekė dalies klientų, gali būti įvairių, todėl įmonė operatyviai aiškinasi ir nagrinėja kiekvieną atvejį, tikrina ir tikslina klientų kontaktus, prašo pašto kurjerio paslaugas teikiančios įmonės, kad pateiktų informaciją apie galimus laiškų pristatymo trukdžius.

„Kasmet išsiunčiame apie 300 tūkstančių mokėjimo pranešimų įvairiais būdais. Per metus gali pasikeisti ir nekilnojamojo turto savininkai, ir jų kontaktai, todėl gali pasitaikyti atvejų, kai dėl įvairių priežasčių mūsų siunčiami pranešimai nepasiekia klientų, – aiškina įmonės vadovė. „Apskaičiuodami šių metų mokėjimo pranešimus nurodėme susidariusias skolas už praėjusius laikotarpius, tačiau matome, kad būtina imtis papildomų priemonių raginant gyventojus laiku sumokėti rinkliavą. Todėl laikinai sustabdome šių metų pirmojo ketvirčio skolų administravimą ir ieškome papildomų komunikacijos galimybių. Labai atsiprašome klientų, kurių nepasiekė mūsų siųsti mokėjimo pranešimai bei priminimai apie įsiskolinimą. Išsiaiškinę konkrečius atvejus anuliuosime skolų administravimo mokestį tiems klientams, kurie nėra gavę informacijos apie įsiskolinimą“, – sako J. Prunskienė.

Šiuo metu jau esame išsiuntę visus rinkliavos mokėjimo pranešimus už mišrių atliekų tvarkymą. Įmonės duomenimis, nuo 2018 metų iki 2021 m. balandžio 22 d. įsiskolinusių klientų skaičius siekia 68 822. Siekdami sumažinti skolų mastą, praėjusių metų pabaigoje ir šių metų sausio – kovo mėnesiais siuntėme automatinius priminimus telefonu apie įsiskolinimą už ankstesnius laikotarpius (2018 ir 2019 m.) tiems įsiskolinusiems klientams, kurie yra pateikę savo telefonų numerius. Nuo šių metų balandžio mėnesio ėmėmės aktyvesnių veiksmų dideliam skolų kiekio administravimui pasitelkdami trečiąją šalį, kuriai buvo perduota 4500 skolininkų, iš jų – 3500 klientų buvo nesumokėję rinkliavos 2018–2020 metais. Visiems šiems klientams 2021 m. mokėjimo pranešimai su nurodytomis skolomis buvo išsiųsti el. paštu arba per pašto kurjerį šių metų vasario – kovo mėn.

Kviečiame klientus atnaujinti savo kontaktus ir informuoti apie negautus mokėjimo pranešimus el. paštu [email protected], tel. 19118 arba 8 650 04 949.

Dėkojame klientams, kurie praneša apie kontaktų pasikeitimus ir laiku atsiskaito už suteiktas paslaugas.

Naujienų prenumerata
Užsisakykite mūsų naujienlaiškį ir naujausią informaciją gausite tiesiai į savo el. pašto dėžutę.