Mūsų svetainėje naudojami slapukai, kad užtikrintume jums teikiamų paslaugų kokybę. Tęsdami naršymą jūs sutinkate su Daugiau informacijos

Spausdinti

Atliekų tvarkymo klausimus siūlome spręsti nuotoliniu būdu

Sostinėje įvedus karantiną dėl Covid-19 pandemijos kviečiame klientus visus klausimus, susijusius su atliekų tvarkymu ir rinkliava, spręsti naudojantis savitarnos svetainę, skambinant telefonu arba siunčiant laiškus elektroniniu paštu.

Siekiant sumažinti didėjančias rizikas sveikatai pandemijos metu, nuo šiandien (spalio 28 d.) visi VASA darbuotojai, išskyrus atliekų tvarkymo kontrolės funkcijas vykdančius specialistus, dirba nuotoliniu būdu.

Klientų aptarnavimas VASA atstovybės skyriuje (Smolensko g. 5) vykdomas maksimaliai ribojant į patalpas įleidžiamų asmenų srautą: į klientų aptarnavimo salę įleidžiama tik po vieną asmenį, kiekvienam atvykusiajam matuojama kūno temperatūra, reikalaujama turėti apsaugines veido kaukes, prašoma dezinfekuotis rankas. Sergantiems ar viruso simptomus jaučiantiems asmenims siūloma kreiptis telefonu, el. paštu arba per savitarnos svetainę.

Mūsų tinklapyje sostinės gyventojai ir organizacijos gali rasti visą svarbiausią informaciją apie atliekų tvarkymą ir rinkliavą, o prisijungę prie savitarnos svetainės – užsisakyti didelių gabaritų atliekų išvežimo paslaugą, peržiūrėti mokėjimo pranešimus, nekilnojamo turto objektui priskirtus konteinerius, jų aptarnavimo grafiką bei faktinį atliekų išvežimo svorį, sumokėti rinkliavą, pateikti prašymus.

Atsižvelgiant į situaciją Vilniaus mieste nuo lapkričio 4 d. VASA klientai bus aptarnaujami tik nuotoliniais kanalais.

Naujienų prenumerata
Užsisakykite mūsų naujienlaiškį ir naujausią informaciją gausite tiesiai į savo el. pašto dėžutę.